omdat ik niks meer van me heb laten weten.. - Reisverslag uit la Platja d'Argelers, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu omdat ik niks meer van me heb laten weten.. - Reisverslag uit la Platja d'Argelers, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu

omdat ik niks meer van me heb laten weten..

Blijf op de hoogte en volg Mandy

23 April 2014 | Frankrijk, la Platja d'Argelers

Op het moment dat ik dit typ ben ik net terug van een avondje gezellig drinken met m'n Engelse vrienden. Ik denk dat ik ze vanaf nu wel echt vrienden kan noemen! Maar, we gaan het daar nog allemaal niet over hebben, terug naar zaterdag, want toen kwam Christine en daar is natuurlijk iedereen wel een beetje benieuwd naar?!

Nu ga ik niet m'n complete zaterdag beschrijven, is ook niet veel aan; poetsen, klaarzetten, poetsen, klaarzetten. Heb wel toen m'n eerste échte check-in gedaan. Trots was ik! Er waren natuurlijk wel verbeterpunten maar die zijn er altijd. Altijd streven naar beter, is goed toch? ( nee niks goed; BETER)

Hoe dan ook; Christine kwam. En wat was ik blij. Eindelijk iemand in m'n caravan waarmee ik m'n verhalen kon delen en kon lachen. En ja, beide kan ik zeker. Ze is zo lief, echt een schat. Hoop dat we nog goeie vriendinnen mogen worden, maar eerlijkgezegd denk ik ook wel dat dit gaat lukken!!

Wat we gedaan hebben van zaterdag tot vandaag? Raad het eens...... Is niet zo moeilijk.... ; poetsen.
Alles moet natuurlijk klaar zijn voor zaterdag - de mei vakantie!
Gelukkig hebben we ons rot gewerkt wat betekent dat we morgen én overmorgen ( maar wanneer ik dit plaats ben ik dat dus al ) vrij zijn. Yes, eindelijk nog eens vrij, en dat wel twee dagen achter elkaar!

Morgen gaan we door Argelès fietsen, want we hebben toch al de tijd van de wereld. Overmorgen weten we nog niet zo goed, Perpignan, Barcelona....? We weten het niet...

Vandaag was echt een hele leuke dag, of ja, de avond want de eerste helft van de dag hebben we ons dus werkelijk rot gewerkt. Manon, een meisje van een andere camping, stuurde me een berichtje of er iets te doen was maar ik wist het natuurlijk niet allemaal zeker. Zij en Lotte kwamen ons ophalen om in Argelès gezellig wat te gaan drinken op een terras.

Natuurlijk. Toen we aankwamen in Argelès was a-l-l-e-s gesloten.... Terug naar onze camping dus want daar was de mini disco al vol aan de gang wat betekende dat alles open zou zijn, de bar dan in ieder geval.

Natuurlijk hadden we allemaal het idee om lekker even een drankje te gaan doen, en toen kwamen we onze Engelse vrienden tegen. Wat begon als een normaal gesprek eindigde met z'n allen in een caravan. Zo gezellig hadden we het dat toen de bar dicht ging we verder gingen praten in hun caravan.

Het was hartstikke gezellig, gaan we zeker vaker doen! ( ook omdat hun " wonen " op het terrein waar onze tent ook staat waar we in juli en augustus on moeten )

( toen was ik gaan slapen, nu op het moment dat ik verder typ is het ondertussen middag )

Net met Christine Argelès in gefietst, opzoek naar het strand. Was een heel avontuur want we hebben uiteindelijk een flinke omweg gefietst. We zijn er gelukkig uiteindelijk wel gekomen! ( alleen niet bij het strand dat we wilden. We volgenden de bordjes " plage des pins " ofzo iets maar we zijn de weg kwijt geraakt en kwamen bij plage centre uit)

Wat een prachtig strand! Maar wat was het water koud!!! Ik zal wat foto's aan dit verslag toevoegen, kunnen jullie even kijken!

Verder hebben we even in een supermarkt avondeten gekocht, moet ook gebeuren! We liepen de winkel uit met brood voor de tosti's, cappuccino, en quiche. Gaat helemaal goed komen.

Nu op het moment liggen we lekker bij het zwembad. Het water is nog veel te koud, maar niemand lijkt zich er iets van aan te trekken. Iedereen plonst erin. ( behalve wij )
De zon is heerlijk, geniet er echt van want heb hem een aantal dagen moeten missen. Vorige week was veel beter!

Vanavond was er om 10 uur ( als ik de luidspreker goed verstaan heb dan.... ) een soort show of iets te zien. Tenminste; dat denk ik. We zien het wel!

Morgen komt er vast weer een verslag! Omdat we dan waarschijnlijk weer iets leuks gaan doen!

Au revoir. Tot snel!

  • 23 April 2014 - 18:57

    Gerrie:

    Je hebt het gister dus weer goed naar je zin gehad. En vandaag lekker kunnen genieten van de zon. Kan helaas nog geen foto zien. Ben je al bruin?
    Als je morgen naar Perpignan gaat en je komt die ene winkel tegen houd je dan een beetje in. Maar denk dan wel aan mij...... Ik wil echt heel graag de eyeliner van kat.von D.
    Groetjes aan Christine. XXXXXXXXX mij.

  • 23 April 2014 - 20:52

    OPA FRANS:

    HOI MANDY ZO TE LEZEN BEGIN JE AL AARDIG NAAR JE ZIN TE KRIJGEN HOUDEN ZO
    PROBEER WAT FOTO,S TE PLAATSEN DAN KAN IK ZIEN OF JE BRUIN WORDT
    DE STIK KOMT ERAAN NOG TWEE FILMS UITZOEKEN DAN IS HIJ VOL
    TOT GAUW EN GROETJES AAN JE MAATJE XXX KNUFFEL

  • 25 April 2014 - 10:17

    Ira En Manfred:

    Hallo Mandy,

    Wat leuk om je verslagen te lezen en zo op de hoogte te zijn van je avontuur in Frankrijk. Boodschappen doen bij de Plus is lang niet meer zo leuk; jij was/bent onze favoriete, vrolijke, vriendelijke en leuke kassiere.
    We wensen je een mooie tijd, veel avonturen en ervaringen en blijf lekker jezelf!!!!

    Groetjes Manfred en Ira uit Budel-Dorplein

  • 26 April 2014 - 21:48

    Mylou:

    Hoi mandy is het leuk
    Ik mis je hil vil groetjes van mylou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Een niet al te groot - zeg maar gerust 'klein' - meisje, met grootse toekomst plannen. Studeert momenteel Toerisme. Altijd-lachend, spontaan & vriendelijk. Dat is het wel zo'n beetje.

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 6346

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 30 November -0001

Alleen, in het mooie Frankrijk.

Landen bezocht: