groetjes vanuit zonnig Frankrijk! - Reisverslag uit el Racó, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu groetjes vanuit zonnig Frankrijk! - Reisverslag uit el Racó, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu

groetjes vanuit zonnig Frankrijk!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

18 Mei 2014 | Frankrijk, el Racó

Christine en ik hebben deze weken veel meegemaakt. Leuke dingen, maar ook minder leuke dingen. Een daarvan is mijn verhuizing naar een andere camping. Ja, ik zit sinds een paar dagen niet meer op de camping waar ik oorspronkelijk geplaatst ben. Ik heb de drukke camping achter me gelaten voor een rustigere, kleinere camping. Waarom, hoor ik jullie al vragen? Daar ga ik niet op in. Wel wil ik mededelen dat dit wel een goede keuze voor me geweest is!

Mijn 'nieuwe' camping ligt overigens ook in Argeles-sur-mer, maar dan aan de andere kant van het dorp bij de haven. Lekker is het wel hoor, wakker worden en dan meeuwen horen boven je caravan.

Over een weekje moet ik naar een tent verhuizen; hoe dat gat verlopen, vertel ik tegen die tijd wel. Ben wel enorm benieuwd hoe het gaat bevallen..
Vandaag al een groot deel van de tent ingericht en uitgeveegd. Het begint er al echt op te lijken!

Ik mis de mensen van de andere camping wel hoor, gelukkig zie ik ze nog vaak genoeg! ( zeg maar gerust elke dag, zover zitten we dus echt niet van mekaar af )
Dit betekent dus ook dat Christine en ik meer avonturen beleven dan ooit.
Neem nou gisteren, ze kwam voor de eerste keer kijken op mijn nieuwe camping, hartstikke gezellig was dat!
Ik fietste met haar terug naar Argeles plage om haar daar af te zetten zodat ze niet heel het dorp door moest in d'r eentje. Bij de rotonde stonden we stil om even nog doei te zeggen komt er ineens een mafkees in een busje voorbij; hij schreeuwde iets. Na zijn rondje over de rotonde besloot meneer om er nog een te maken, daarbij gooide hij uit zijn raam z'n fles water zomaar over ons heen. Bang, boos, geshockeerd en helemaal in de war stonden we daar. Wat was hier nou gebeurd? Wat een rare knakker zeg!
Ik, en Christine die de andere kant op moest, zijn volgensmij nog nooit zo snel gefietst. Ik ben zelfs in het donker door de haven gefietst in plaats van eromheen. En dat zonder een lantaarnpaal of iets he!
Wat was ik blij toen ik terug was zeg!

Wat ik gisteren, op die rare man, nog meer gedaan heb? Ik ben met m'n begeleidster naar Collioure, Port Vendres en St. Cyprien geweest. Ook hebben we toen Christine er was genoten van de Fish & Chips avond (al ben ik geen vis eter en had ik er naar een paar happen genoeg van; ik heb hem wel opgegeten). Ook was er hele goede live muziek! Ik heb zeker weten wel genoten!

Vandaag dus m'n tent een beetje in orde gemaakt voor de helft, en het appartement waar m'n begeleidster in komt een beetje uitgeveegd. Verder zit ik nu lekker in het zonnetje op het dakterras, ga vanavond (waarschijnlijk) uiteten op de boulevard en begin ik morgen echt, maar dan ook echt, met werken. M'n eerste werkdag op deze camping; joepie!!!!

Een groot verslag is dit nog niet, komt ook mede omdat ik dit op m'n telefoon typ. Maar ik wilde jullie allemaal laten weten dat het goed met me gaat!

Tot heeeeeel snel!

  • 19 Mei 2014 - 16:24

    Gerrie:

    Hoi mandy. Wat kun je toch alles mooi beschrijven. Ik vind wel dat ik moet zeggen dat ik trots op je ben. Je bent een kanjer. Hopelijk beleef je nog veel met al je vrienden daar. En die tent,dat valt reuze mee. Je hebt een bed dus slapen zal geen probleem zijn. We skypen binnenkort nog eens(als je daar tijd voor hebt). Voor de rest, werk ze en geniet in je vrije tijd van de zon ,omgeving en je vrienden. Knuffel en kusjes mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Een niet al te groot - zeg maar gerust 'klein' - meisje, met grootse toekomst plannen. Studeert momenteel Toerisme. Altijd-lachend, spontaan & vriendelijk. Dat is het wel zo'n beetje.

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6351

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 30 November -0001

Alleen, in het mooie Frankrijk.

Landen bezocht: