Bijna is het zover! - Reisverslag uit Budel, Nederland van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Budel, Nederland van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 April 2014 | Nederland, Budel

Bijna, bijna is het zover. Natuurlijk moet ik nog van allerlei dingen doen, maar hé; 8 dagen klinkt veel dichterbij dan 120 dagen. Als je het mij vraagt is de tijd voorbij gevlogen! En maar goed ook, ik heb er ontzettend veel zin in. Het besef is er nog steeds niet, maar ik denk dat dit snel gaat komen. Ik bedoel maar; als ik eenmaal op het vliegveld sta moet ik me wel beseffen waar ik aan ga beginnen, toch?

Over vliegen gesproken, doodeng vind ik het. Ik heb het geluk dat de vlucht maar anderhalf uur zal duren, maar alsnog geen pretje....
Ik denk dat ik blij ben als ik eenmaal met mijn voeten op de grond sta in Perpignan. Als ik daar ben is gewoon alles goed.

Ik moet toch ook echt wel beginnen met een lijstje te maken met wat ik wel en niet moet meenemen. Ik ken mezelf nou ondertussen echt wel; meer meenemen dan werkelijk nodig is. (maar hé ik ben een meisje, en meisjes nemen nou eenmaal veel mee.... oké zwak excuus)
Ik heb vorige week (geprobeerd) mijn koffer in te pakken, maar dit blijkt nou niet bepaald makkelijk te zijn. Ik dacht '' doe je wel even hoor, Mandy '' nou, mooi niet dus. Máár ik heb nog acht dagen, dus wat zeur ik. Tijd genoeg!

Ik ben wel enorm enthousiast, gewoon door het feit dat het bijna zover is. Mijn Franse taalcursus begint tot zijn einde te komen dus ik neem aan dat het ook bijna tijd word om deze mooie (moeilijke) taal eens echt te gebruiken! Al komt er bij mij volgens mij nog niet echt veel uit, een beetje basis zinnetjes en zo. Máár, ik ga mijn best doen het zo goed mogelijk te leren. Wie weet spreek ik straks wel vloeiend Frans? (kuch, geloof je het zelf?)

Ik ga overigens gewoon proberen om iedere week één verslag te schrijven. Puur om iedereen op de hoogte te houden over wat ik allemaal mee maak.

Verder heb ik op het moment niet veel meer te melden... Behalve dan het feit dat ik deze 8 dagen flink ga genieten van mijn ouders hun kookkunsten haha. Eenmaal daar moet het allemaal zelf gedaan worden. En hoe dat zal gaan? Dat laat ik tegen die tijd wel weten!

à bientôt!

  • 02 April 2014 - 19:15

    Marion:

    hoi Mandy,
    Ooooooh jeeee nog 8 dagen hmmm spannend.
    Heel veel plezier en ook een beetje genieten he.
    En wel je reisverslag up to date houden ander is het wel heeeeeeel ver weg.
    Veel groetjes Marion

  • 03 April 2014 - 00:46

    Marley:

    Mandyyy!! Nog eventjes en het is zover! Ik ga je blog zeker lezen haha! Ik ga je missen lief vriendinnetje! Maak er nog een paar lekkere dagen van met je papa, mama en broertje, ga ik ook doen de 3 dagen die ik nog hier heb! Dikke kus, marley!!!

  • 04 April 2014 - 10:02

    Djolie:

    Lieve lieve Mandy,

    We kennen elkaar al jaren en ik ben trots dat je de keuze hebt gemaakt om op avontuur te gaan. Je bent immers nooit te jong of te oud om nieuwe dingen uit te vinden. Ik weet zeker dat je het ontzettend naar je zin gaat hebben, dat je veel leert en heel veel plezier hebt. Opzich is het voor ons weinig anders, ver uit elkaar zijn we toch. Nou betekent dat niet dat je helemaal niks meer van je moet laten horen, want denk dr goed om, dan kom ik langs haha. Vertel me aaalles, want ik wil weten hoe het is. Zing veel liedjes, geniet van de zon en van de mensen en alles komt goed. Het zal niet altijd meevallen, maar dat geeft ook helemaal niet. Alle dagen hebben een leerpunt, anders zou het maar saai zijn.
    Ik weet zeker dat dit je veel goed zal doen en dat je er veel aan hebt. Heel heel heel veel plezier de komende dagen thuis en geniet daar ook van. En dan daarna, heel veel plezier daar.

    Met alle liefde

  • 17 April 2014 - 12:11

    Shirley:

    Olla... Oh nee, het is bonjour! Je zult het nu wel ongelofelijk druk hebben. Wennen aan de mensen, omgeving, klimaat en dat zonder je familie vrienden en kennissen om je heen. Petje af oftewel chapeau! Wij wachten de eerste berichten vanuit het mooie Frankrijk af. Hoop dat alles goed is verlopen. Groetjes ook van Tim Luuk en Mylou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Een niet al te groot - zeg maar gerust 'klein' - meisje, met grootse toekomst plannen. Studeert momenteel Toerisme. Altijd-lachend, spontaan & vriendelijk. Dat is het wel zo'n beetje.

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 6363

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 30 November -0001

Alleen, in het mooie Frankrijk.

Landen bezocht: