klein verslag om van me af te schrijven - Reisverslag uit el Racó, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu klein verslag om van me af te schrijven - Reisverslag uit el Racó, Frankrijk van Mandy Dalm - WaarBenJij.nu

klein verslag om van me af te schrijven

Blijf op de hoogte en volg Mandy

29 Mei 2014 | Frankrijk, el Racó

Ja hier ben ik dan weer, dit keer met wat minder leuk nieuws. Ik heb 'm even te pakken; de ik-zit-in-het-buitenland-en-voel-me-sip-dip. ( om het even lekker te laten rijmen )

Er zijn hier genoeg mensen, er is hier genoeg te doen, het is hier hartstikke leuk; toch heb ik even een soort dipje. Ik voel me een beetje alleen, zelfs in een volle ruimte. Klinkt natuurlijk heel absurt, maar zo voelt het.

Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, dus ik probeer het hier maar een beetje van me af te schrijven. Misschien voel ik me dan al iets beter.

Ik weet ook niet waar het gevoel vandaan komt, het is écht leuk hier, het gezelschap is super, dus vanwaar dit gevoel?

Ik weet ook wel dat dit over een paar dagen over zal zijn, alleen nú voel ik me rot. Heb behoefte aan een dikke knuffel.

Hoe dan ook - vandaag een dag vrij. Ik ga dadelijk even kijken hier bij het strand dicht bij de camping. Hopelijk is het wat. Moet helaas wel lopend want m'n fiets heeft nog geen slot, beetje balen maar ach. Zo ver zal het niet zijn.

Sorry voor mijn belachelijke verslag van vandaag; moest het kwijt, moest het delen. Niet denken dat ik het hier erg heb of wat dan ook, het komt allemaal wel weer goed!


  • 29 Mei 2014 - 20:32

    Gerrie:

    Komt wel goed,schatje.
    Of anders een uit-je-dip-tip; denk eens aan alle dingen die je hier irriteren.
    Probeer er het beste van te maken,doe iets leuks met je kennissen daar en vraag aan hun een knuffel. Over een paar dagen gaat het wel weer wat beter.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Een niet al te groot - zeg maar gerust 'klein' - meisje, met grootse toekomst plannen. Studeert momenteel Toerisme. Altijd-lachend, spontaan & vriendelijk. Dat is het wel zo'n beetje.

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1802
Totaal aantal bezoekers 6357

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 30 November -0001

Alleen, in het mooie Frankrijk.

Landen bezocht: